TECHNIK REKLAMY



Kierunek objęty patronatem Politechniki Rzeszowskiej.
Uzyskany tytuł technika reklamy jest honorowany na terenie całej Unii Europejskiej.
Kwalifikacje uzyskiwane w wyniku kształcenia:
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego.
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową.
Uczniowie realizują w zakresie rozszerzonym przedmioty: j. angielski i informatyka.
TECHNIK REKLAMY – PREZENTACJA KIERUNKU
Pracownia fotograficzna
Pracownia grafiki komputerowej
Pracownia projektowania kampanii reklamowej i drukarka 3D

Innowacja „Od teorii do praktyki – podwyższenie kwalifikacji w zawodzie technik reklamy poprzez wycieczki szkoleniowe do zakładów pracy”
Jeżeli szukasz zawodu z przyszłością, to dołącz do nas!
Technik reklamy to zawód dla ludzi kreatywnych, ambitnych, otwartych na nowe wyzwania. Łączy wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną.Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem naszej codzienności.
Wybierając ten kierunek u nas nauczysz się:
- tworzenia tekstów i sloganów reklamowych,
- zasad projektowania graficznego,
- wykonywania skutecznych reklam,
- organizowania i prowadzenia kampanii reklamowej,
- profesjonalnego wykonywania i obróbki zdjęć,
- tworzenia filmów reklamowych i animacji komputerowych,
- obsługi programów graficznych.
Dodatkowo oferujemy:
- wycieczki szkoleniowe do zakładów pracy w ramach innowacji (telewizja, radio, drukarnie wielkoformatowe, agencje reklamowe),
- praktyki zawodowe: w agencjach reklamowych, drukarniach wielkoformatowych, studiach fotograficznych, działach promocji, marketingu i reklamy.
- wyjazdy na staż do krajów Unii Europejskiej w ramach programu „ERASMUS+” (Hiszpania, Grecja, Wielka Brytania, Bułgaria, Włochy, Portugalia).
PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
Reklama to niezwykle atrakcyjna branża, w której można nieźle zarobić, w której praca jest daleka od rutyny, każdy dzień przynosi coś nowego, a człowiek wciąż się uczy i rozwija i ma okazję poznać fascynujących ludzi z wielu dziedzin.
Posiadacz dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik reklamy
ZNAJDZIE PRACĘ JAKO:
- agent reklamowy,
- account manager,
- pracownik działu kreatywnego,
- copywriter,
- projektant grafiki,
- pracownik działu produkcyjnego, planowania publikacji lub badań rynkowych,
- specjalista do spraw marketingu, reklamy lub public relations.
MIEJSCA PRACY:
- agencje reklamowe,
- działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych,
- działy promocji i reklamy środków masowego przekazu,
- biura ogłoszeń środków masowego przekazu,
- media,
- studia graficzne i fotograficzne,
- własna działalność gospodarcza.
CO PO TECHNIKUM?
Po ukończeniu technikum uczeń może przystąpić do egzaminu maturalnego, a następnie kontynuować naukę na studiach wyższych na kierunkach związanych z reklamą, marketingiem, zarządzaniem, grafiką komputerową. Będzie mógł również uzupełnić swoje kwalifikacje w szkołach policealnych lub na kwalifikacyjnych kursach zawodowych.
ZAPLECZE DYDAKTYCZNE SZKOŁY:
- internat
- specjalistyczne pracownie do kształcenia teoretycznego i praktycznego wyposażone w nowoczesne komputery z profesjonalnym oprogramowaniem graficznym, drukarkę 3D oraz ploter drukujący (fotograficzna, grafiki komputerowej, organizacji reklamy, projektowania kampanii reklamowej),
- sale lekcyjne wyposażone w sprzęt audio-video.
Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.
/Henry Ford/